راه حل مشکل نمایش تصاویر اینستاگرام در مرورگر فایرفاکس
نوشته شده توسط : ابرهاست

راه حل مشکل نمایش تصاویر اینستاگرام در مرورگر فایرفاکس

 

 

Image result for ‫راه حل مشکل نمایش تصاویر اینستاگرام در مرورگر فایرفاکس‬‎

 

 

 

 

برای تست این مورد می توانید روی این لینک کلیک کنید تا به پروفایل کریستیانو رونالدو بازیکن تیم رئال مادرید بروید. حالا روی یکی از تصاویر کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که یک تب جدید باز می شود و عکس در آنجا نمایش داده خواهد شد.

 

اما در مرورگرهای دیگری مثل گوگل کروم، اپرا یا اینترنت اکسپلورر، تصویر مورد نظر در یک قاب در همان تب نمایش داده می شود.

 

حتی مشکل زمانی بدتر می شود که دیگر نمی توانیم عکس جدیدی را در فایرفاکس باز کنیم. یعنی هر چقدر روی تصاویر کلیک کنید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. تنها چاره هم این است که صفحه اینستاگرام را مجددا بارگذاری کنید و برای مشاهده هر تصویر این پروسه را مجددا طی کنید.

اما بهتر است دنبال راه حل بهتری باشیم. در این مطلب قصد داریم راهکاری به شما ارایه دهیم تا مشکل فایرفاکس با اینستاگرام را به صورت موقتی حل کند. پس با گویا آی تی همراه باشید…..

 

در وبسایت پشتیبانی موزیلا عنوان شده است که بروز این مشکل در مرورگر فایرفاکس مربوط به خطایی از یکی از اسکریپت های وبسایت اینستاگرام می باشد. این مشکل به اطلاع تیم های فنی موزیلا و اینستاگرام رسیده است اما تاکنون که مشکل حل نشده است.

 

 

 

استفاده کردن از این افزونه به عنوان راه حل موقت می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی که مشکل به کلی برطرف شود. گرچه دیگر قادر به کامنت دادن یا لایک زدن تصاویر از طریق وب سایت نخواهید بود.

لازم به ذکر است قبل از استفاده از اسکریپت مذکور، نخست باید افزونه Greasemonkey را نصب نمایید (می‌توانید این افزونه را از وب سایت رسمی افزونه‌های موزیلا دانلود کنید)

 

فروش سرور

 





:: برچسب‌ها: راه حل مشکل نمایش تصاویر اینستاگرام در مرورگر فایرفاکس,seo domain,خرید فروش سرور,ادمین سرور پرسرعت فست, فروش فری ,سرورهاست اشتراکی, ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: